sábado, 24 de enero de 2009

Vacuna vacunòrum

Pel que sembla, ja em pot mossegar un mono salvatge.

Vaig anar a Drassanes, al centre de Medicina Tropical i en set minuts (no et concedeixen ni un segón més) el Doctor va marcar amb rosa fluorescent cuatre o cinc malalties. "Súbete las mangas" i jo..las dos!!?? I rasss cuatre agulles- una d'elles amb un liquid rosa, com el fluorescent del doctor...molt sospitós!!-
El tifus, la ràbia, l'antigripal (i pa qué? vaig pensar, Si la grip aviar no té vacuna!!) però jo, a mandar! I l'hepatitis A+B..del tètanos em salvo perquè ja estic vacunada. El Vietnam és zona endèmica de la malària..i segons quines zones d'Indonèsia també. Però res, es veu que el tractament profilàctic és una mica xungo i m'hauré d'endur unes pastilles (malarone). "Que si agafo febre i no tinc un metge a menys de 24h" me les prengui...no em fa cap mena de gràcia! I si em penso que estic malalta i és una simple febreta? O PITJOR!! I si con lo chula que soy..em penso que estic bé i no m'adono que tinc febre?? NOOO!! En fi...portaré un bon antimosquits, no em piquen mai, però falta que vingui Murphy a la maleta perquè justr em piqui el mosquit infectat!! ;)
Vaig sortir d'allà amb una llista de medicaments i coses a posar al botiquí. Però sobretot, amb un gran dilema existencial: m'hauria d'endur un munt de pastilles, tirites, suero i demés, però no es que la motxilla groga sigui el bolso de la Mary Poppins Així que.. què és més important? Uns mitjons o un pot de betadine??

No hay comentarios:

Publicar un comentario