sábado, 17 de enero de 2009

Els inicis, em presento

Hi havia una vegada una nena que se'n volia anar a fer el Transiberià. I va descobrir que els trens arribaven a Beijing...així que ja posats, va pensar, aprofito i visito Xina. Com que les temptadores illes sudasiàtiques quedàven tan aprop planejava saltar-hi per passar uns dies de descans. Però..els vols més barats sortien de Vietnam, així que..perquè no baixar tot el país, ja posats..?i així es va anar creant un viatge: A la quinta xina, i sense un duro.

Benvinguts al Blog de DeviSu i el món! DeviSu seré jo..i serà també el meu personatge. Escriuré en català i en algun altre idioma, segons el moment, per això hi ha un traductor al final de la pàgina. Aquí compartiré amb vosaltres (compartir=vosaltres esteu amb mi I M'ESCRIVIU!!) els racons on posi els peus i coneixent-me..la pota! Així em teniu fitxada i jo em sento més segura i protegida :) I perquè la motxilla groga?? Perquè..la meva motxilla (herència materna que deu tenir 30 anys)..de quin color és?

2 comentarios:

  1. A veure si tens sort amb els comentaris ...

    Són cars d'aconseguir. Com que sé què difícil són de conrear aquí tens el primer per desitjar-te sort i dir-te 加油 !!Que vindria a ser un Ànims en xinès!!

    Sort i fins aviat

    JR

    ResponderEliminar
  2. LOL no havia vist el teu comentari!!!Vaig molt peix amb això de bloggejar :) Home..jo estic pensant en sistemes d'amenaça, alguna idea?

    Gràcies per estrenar-me ;)

    ResponderEliminar