miércoles, 28 de enero de 2009

Preprant la RUTA-Russia i Mongòlia

Está sent catxondo això d'organitzar el viatge..sobretot perquè paradoxalment no vull fer un viatge organitzat... Dit això..gràcies al Xavi Tarafa que m'ha deixat una meravellosa guia de Siberia en gabatxo i a algunes adreces d'internet com www.waytorussia.net ja ho tinc una mica dibuixat.
Arribaré a Sant Petersburg i d'allà a Moscú on agafaré el tren cap a Beijing!!

És difícil perquè intento fer totes les nits al tren, i això vol dir arribades de matinada a moltes estacions. Pretenc parar a Perm, Ekaterinburg, Tyoumen, Novossibirsk, Irkoutsk..i d'aquí explorar el llac Baikal. Potser arribar-me a Sludiyanka d'on sembla que surt una ruta ferroviaria circular al voltant del llac. No ho acabo d'entendre...però creuaré els dits! Des d'allà he de trobar la manera d'arribar a Mongòlia. El JR em deia de pujar-me a algun cotxe i creuar la frontera amb un autocton. He llegit els seus blogs sobre experiències en cotxe i més val que m'endugui un sac de paciència..

De moment Mongòlia em sembla difícil, és un país enoooorme on no existeixen els horaris. Crec que optaré per marxar amb els nòmades amb una organització social del país, www.gertoger.org i a Ulanbataar dormiré a casa d'algún Couchsourfer....

I d'allà cap a Beijing!

1 comentario:

  1. Hola noieta..

    Molta sort amb aquest viatge..gaudeix per nous horitzons..

    Jo aniré agafant apunts per poder fer Mongolia, que serà el meu pròxim destí..

    Si necessites qualsevol informació de Vietnam, Cambotja, Laos o Thailandia... a disposar.. m' ho conec una micona..

    Una abraçada

    ResponderEliminar